VÝMĚNA ZBOŽÍ

Nepoužité kalhotky můžete bezplatně vyměnit do 14 dnů ode dne jejich převzetí. Pro výměnu zboží postupujte následovně:

Stáhněte si, vyplňte a vytiskněte Formulář pro výměnu zboží.

Nové zboží zasíláme zpravidla v horizontu 7 dnů.

REKLAMACE

Pokud se na kalhotkách objeví v záruční době vada, určitě je potřeba je reklamovat. Doporučujeme nás nejdříve kontaktovat přes email nebo na sociálních sítích – spolu vždy najdeme nejlepší řešení.

Pro uplatnění reklamace zboží postupujte následovně: Stáhněte si, vyplňte a vytiskněte Reklamační formulář.

Zašlete kalhotky společně s vyplněným formulářem na naši kontaktní adresu. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, zpravidla to ale bývá méně

Pro aktuální stav reklamace nás neváhejte kontaktovat.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  Zásilkovna

Nepoškozené či nepoužité kalhotky včetně dárkového boxu můžete vrátit do 14 dnů ode dne jejich převzetí. Zásilku znovu zabalte a odevzdejte na podací místo Zásilkovny, zpravidla to je stejné jako místo, kde jste si zásilku vyzvedávali. Seznam podacích míst Zásilkovny.

Pro vrácení zboží postupujte následovně:

  • 1. Stáhněte si, vyplňte a vytiskněte FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ
  • 2. Formulář společně s kalhotkami pečlivě zabalte a odneste na podací místo.
  • 3. Na podacím místě sdělte náš speciální indetifikační kód: 90681289 
  • 4. Štítek na zásilku nalepí Zásilkovna, tímto Vaše práce končí a my se Vám obratem ozveme s vyřízením. Služba je bezplatná!

Peníze vám vrátíme do 14 dnů ode dne převzetí vráceného zboží.